بنیامین با چشم‌های روشنِ کنجکاو ماجرای کتاب را دنبال می‌کرد و به هر سوال، پاسخی عجولانه می‌داد.

شاهد اما شنوای صحبت‌های دوستانش بود؛ نگاهش را می‌دزدید تا خود را مخاطب سوال نیابد و در پناه سکوت، آرام بگیرد.

عثمان هر دو طرف کاغذش را نقاشی کرده بود و گفت: خانم تا به حال در عمرم این‌همه نقاشی نکشیده بودم.

لیوسا خوش سر و زبان و مهربان بود و هر دقیقه سوالی دست و پا می‌کرد تا سر صحبت را باز کند: بعد از کاردستی، چی‌کار‌ می‌کنیم؟ می‌شه یک قصه‌ی دیگه بخونید؟ کی دوباره می‌آیید؟

نازگل طاقت نداشت روی صندلی‌اش بنشیند و مدام دور و بر میز و وسایل ما می‌چرخید و با دقت همه‌چیز را بررسی می‌کرد.

شباهت‌های هر کدامشان با دختران آب و آینه، دست‌آویز ما بود برای ثبت در خاطر و یافتن راه ارتباط عمیق‌تر:

امیر زاهدان شبیه الیسای تهران است! آن یکی شبیه رستا! یاس تهران شبیه آمنه‌ی زاهدان!

در راستای طرح خواهرخواندگی مدرسه آب و آینه تهران با مدرسه‌ی روشنگران و بهار اندیشه زاهدان، به دیدار دختران و پسران عزیزمان رفتیم و با معلم‌ها و کادر مدرسه به گفتگو نشستیم.

بلکه با هم‌اندیشه و هم‌گام شدن با این عزیزان سخت‌کوش و دلسوز، به بهبود کیفیت آموزشی مدرسه‌هایمان کمک کنیم.

🍁 اهداف کلی این طرح:
🟠 کمک مالی برای حفظ مدارس طرح صندلی خالی
هزینه حفظ مدارس طرح صندلی خالی به ازای هر دانش‌آموز پنج میلیون تومان برآورد شده است. علاقه‌مندان می‌توانند مبلغ مورد نظر خود -بیشتر یا کمتر از مبالغ اعلام شده- را به شماره حساب موجود در فرم زیر واریز نمایند.
https://survey.porsline.ir/s/WYpqQz7

🟠 کمک علمی برای ارتقای سطح یادگیری
آب و آینه در نظر دارد با مشارکت در طرح‌‌های تربیت معلم، احداث کتاب‌خانه و هم‌کاری در بستن تیم‌های مشترک دانش‌آموزی برای پیگیری روند یادگیری، سطح یاددهی- یادگیری را در این مدارس ارتقا دهد. هم‌یاری شما در قالب فکر و ایده، اهدای کتاب و ملزومات آموزشی و هم‌چنین کمک‌های نقدی می‌تواند ما را در این زمینه یاری رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *